shopping å mat

Idag drog alla 5 tjejor till outletten i barkarby, så smutt :)
 
mysigt och bara hänga med tjejerna utanför stallet! Känna att vi kommer ses iaf fast inte jag har någon häst vilket känns väldigt tryggt..
Gustavsberg har verkligen gett mig så mycket nya kompisar jämfört med tidigare ställen jag stått på.. här hänger vi i stallet, åker på semester tillsammans eller shoppar tillsammans..
 
Nå väl jag köpte en sjukt snygg jacka som jag velat ha länge! Den var ganska dyr men det var det värt.. har aldrig shoppat dyra saker förut men snart snart när jag inte längre behöver tänka på ett par nya skor till hästen så kan jag köpa mig saker till mig själv för en gångs skull.. :)
 
ska för övrigt sälja massa grejer! håll koll på bloggen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0