Vän

En vän för mig är den som ringer/smsar och frågar hur du mår eller vad du gör. Den hör av sig och vill göra saker tillsammans med dig.

Jag har svårt för de som bara hör av sig när de vill ha hjälp med något och aldrig annars... Jag hjälper gärna mina vänner och kompisar men jag gillar inte folk som bara hör av sig när som vill ha min hjälp..

Jag känner oxå att man vill bli tillfrågad och inte att man måste fråga vän om man får följa med eller umgås.

För mig är det ett givande och tagande!

Jag går hellre ensam än då!



Kommentarer
Anonym

Känner igen mig i det där!! Om man går efter det du skrivit så har jag hela noll vänner!!
Jag har tröttnat på att försöka nå ut till folk nu! Alltid jag som hör av mig! Förutom om någon behöver nåt!

Svar: ånej.. hoppas det blir bättre!
teamsommar.blogg.se

2013-07-30 @ 22:29:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0