vän

Vad är en vän för dig?
 
Lämna gärna en egen åsikt om vad en vän är för dig..
 
Är det den som ringer och frågar hur det är
Den som tar kontakt med dig på FB när den ser ett statusinlägg som inte är glatt
En person som du har roligt med
Den som smsar ibland
En person du åker och shoppar med..
 
Vad är dina vänner för dig och vad gör dem viktiga?
 
Jag kan se klart och tydligt vilka som finns där när man mår dåligt och då försöker stötta en, de hör av sig och frågar hur man mår, ifall man behöver hjälp med något eller bara prata om annat. De har översende när man är instabil och står stadigt när man stormar.
 
De personer som flyr undan är inga vänner, jag klandrar dem inte för det men klart det gör ont när man ser att de går undan fast man trodde de skulle stå där. Alla mår vi dåligt någon gång i livet och alla vill vi ha stöd och hjälp men man blir någonstans mitt i sin egen sorg oxå förvånad över vilka som är där och inte. Den människa man inte trodde skulle höra av sig den gör det medans den man nästan förväntade sig skulle göra det inte gör det.
 
Men nog om mina tankar.
Det var era jag ville lyfta fram så släpp tankarna fria i komentarsfältet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0