10 saker

10 saker ni inte visste om mig:

1 jag har sjukt dåligt morgon humör

2 jag är jätte känslig för temperaturskillnader, tål inte inte för kallt eller för varmt väder..

3 jag kan aldrig berömma mig själv för ett bra arbete med min djur utan jag säger alltid att dom var duktiga och jag kunde gjort bättre

4 jag tappar bort saker hela tiden så jag måste leta efter det

5 jag är envis och har en drivkraft för att lyckas som andra beundras av

6 jag skulle haft en tvilling

7 jag är sämst på engelska

8 jag har höjdskräck på hinder vilket man inte kan tro, ibland när det blir högt så blir jag så rädd att jag gör halt framför hindret

9 jag har åkt av Cara Mia 10 gånger vara hälften varit för att jag varit ofokuserad

10 jag är vänsterhänt men klipper med höger



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0