dagen i korthet

Dagen har gått fort och i ett som vanligt.
 
Jobbade fram till ca 16, åkte direkt till stallet för och ta in hästarna dock bara 3 ute skönt men min häst hade såklart dränkt sig i lera över hela kroppen så jag bara spolade av det värsta då min medryttare Henrietta skulle rida idag så tänkte jag att hon kanske inte behöver se ut som kriget...
 
Jag hade ju en plan för veckan, men ibland måste jag inse även om jag inte vill och det är väldigt sällan så har dygnet bara 24timmar, de timmarna kommer aldrig öka oavsett om jag försöker eller vill....
Så eftersom jag skulle gå på Emmas studentmottagning idag så insåg jag att jag kommer aldrig hinna rida ordentligt pass så jag fick helt enklet ge bort mitt trimmpass, men Henrietta är duktig så jag oroar mig inte så mkt..
 
Samma sak i morgon hade en plan men jag behöver åka efter jobbet till strängnäs och sen till nykvarn så det blir ingen ridning för mig i morgon heller utan Henrietta får rida då med.. man kanske tycker det är konstigt att jag inte rider dagen innan men jag känner min häst nu så pass väl att hon kommer inte få en personlighetsföränding på två dagar, jag litar på att Henrietta gör det jag säger åt henne att göra å att hon inte rider skiten ur min häst dagen innan.. nå väl kommer ifa försöka brodda i morgon kväll,men behöver oxå åka och byta bil så det är ont om tid i morgon med... som vanligt..
 
Torsdag är det tävling klassen börjar 9 och det är ca 60 starter i avd a och sen är jag start typ 10 i avd b.. så funderar på om jag ska brodda å knoppa på torsdag morgon och åka dit så jag är där kanske 9.30 se ett par ekipage hoppa och sen göra i ordning henne, rida fram och sen gå banan när avd a är slut.. ska fundera i morgon för då hinner jag ju fixa på torsdag morgon..
 
En kort översikt just nu.. skriver lite förinställda inlägg till i morgon så håll koll kan komma saker när som :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0