Facebook

Funderar på att släcka ner min Facebook iaf för ett tag.

Känner mig så sjukt beroende att gå in hela tiden för att se vad mina vänner gör och inte gör, skriver eller liknande..
Helt ärligt de människor man bryr sig om och som är intresserade av mitt liv och mig kan man ta kontakt med på andra sett och samma sak tvärt om, vill jag prata med någon eller veta något så kan man smsa eller ringa till dem istället..

Känner att jag lite grann vill avskärma mig från omvärlden och av beroendet att trycka på Facebook appen i tid och otid. Det är nästan en stress sak att trycka på appen å knappt läsa något utan mer bara momentet.

Jag har nu iaf loggat ur helt och funderar på att tabort appen som första grej och sen öka på om jag mår bättre av att lägga energin på annat.

De som vill nå mig gör det på mobilen ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0