Jobbe

Igår så började dagen med jobb och sen hade jag lite siesta mitt på dagen för att kunna åka tillbaka till jobbet..

Under siestan blev det sol med Emma och Ida vid kvarndamen.. Saknade hundarna då de alltid badar där :( men idag kommer de hem!! Tjoho

Efter jobbet körde jag en sväng till stallet för å ta hand om hästen som fick en behövlig vilodag lite svullen vid knät efter ett sår hon drog på sig i veckan men hon värkar ändå ok.

Sen blev det lite Skärgårdsdoktorn, lite ångest att jag börja titta på de sista två avsnitten av sista säsongen för sen e dem slut .... Så måste hitta nått nytt å se på!

Nu är jag på jobbet igen sen två timmar tillbaka, har bakat av morgonens degar och väntar nu på min kollega som ska köra kiosken.. Efter det blir det nog hemgång har jobbat mkt denna vecka.

Om vädret är svalt blir det nog ridning i kväll :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0