kvällsfodra

Chillar lite nu, skriver lite färdiginställda inlägg sen ska jag bege mig ut med hundarna en sväng och avsluta kvällen med natta hästarna..
 
Inga startlistor än för tävlingen, tycker det är lite kasst när det är ett så känt ställe som ska hålla i det.. 3 dagar kvar och startlistor lyser med sin frånvaro, faktiskt inte okej..
 
sett alla skärgårdsdoktorn avsnitt, tips på en annan lättkollad serie?
tycker det är avkopplande och kolla på serier gärna svenska gamla, kollade på hela svensson svensson förut och nu har det varit skärgårdsdoktorn, så måste hitta ngt nytt nu...
 
Det är kul och kolla på film för man måste lära känna rollfigurerna och handlingen på filmen, därför är det oxå ibland lättare å kolla serie tror jag för där lär man känna personerna och handlingen då kan man mer känna sig som ett med serien än med en film. Film tar slut fortare och det gäller på kort tid att bilda sig en uppfattning m.m därför kan jag ibland kolla på film två gånger för att ta till mig mer av den som man lite missar första gången..
En serie är ofta mer som en vardag något man känner igen och är bekväm med samt man lägger nog inte lika mkt energi på att kolla på serie för om man missar nån minut så missar du inte en viktig ditalj som kan vara avgörnade för resten av serien..
 
ja ja nåväl, slut spekulerat. måste hitta en ny serie bara ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0