Mollie

Red Mollie idag, hennes knä är ju svullet men det går ner när man rider så det är ju positivt.

Red i typ 40min, hon va lagom pigg och mjuk i kroppen.

Övade lite på att hon ska slappna av i galoppen och även ta halvhalter i traven, mkt böjt spår och flytta för skänkel på långsidorna.
Hon va fin men jag försöker mest röra på henne

Hon fick isbalsam på benet å sen gå ut i hagen..

När vi varit i kista å shoppat så åkte jag förbi en sväng extra å kolla och benet börjar sakta men säkert gå ner..

Hoppas på att hon är bättre i morgon :)
Hon har haft animal posters på benet idag från snögg fan bästa ever nån kommit på måste åka och köpa mer.. Man kan sätta en kompress med sprit på såret och sen klistra på snögg, sitter som ett plåster och är vattentätt så fast jag red idag med plåstret och en spola av henne så satt det kvar, bättre än å linda benet :)

Köpt mer slobber mash idag oxå, blev lite shopping av allt å inget idag



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0