mollsan

Ridit på eftermiddagen i ridhuset..
 
Började som vanligt med mina små framdelsvändningar i skritt, sen travade jag ett par varv.
Sen började jag tok rejsa i ridhuset haha så busigt men kul, flängde omkring å bytte varv å gjored byten i 200km/tim typ..
 
Sen samlade jag ihop mig och trimmade mycket samlad galopp på rakt och på volt, det va jobbigt sa lilla hästen men hon måste få bättre galopp och nån gång måste man trimma det ordenligt..
så idag blev det mest galopp arbete.
 
Ska lägga stor tid på det i sommar att trimma hennes galopp både att galoppera på men även samlat så ska verligen ta vara på det under sommaren och trimma det ute :)
 
Nu blir det terrängträning på onsdag på Claudia en häst jag hoppar lite på ibland, torsdag ska jag rida dressyr för ninni..
det är lite motivation för mig att få något bokat i bland..
 
nu ska jag försöka städa lite hemma i morgon kommer det en reperatör till min värmepump så behöver göra fri väg åt dem.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0