Nervös

Tanken och nervositeten drog precis över mig det är i morgon jag äntligen ska få åka på regional tävling igen det är verkligen så att man är inte bättre än sin bästa häst och när jag sålde min tävlingshäst och köpte unghäst så fick jag ju börja om och ta mig uppåt i klasserna.. Inget kommer på silverfat men nu efter nästan 3 år borta från regionala tävlingar är jag tillbaka på den nivån!

Så skönt men ändå så läskigt för i morgon vet jag om jag är där för att stanna eller om jag måste backa bandet och träna mer innan jag kan ge mig ut igen på de klasserna :/

Men det ska bli sjukt kul och just nu kollar jag in gamla tävlings filmer med Lilleman när vi tävlade 120 på runsten för flera år sen och var placerad båda dagarna <3 saknar min vapendragare men nu hoppas jag lillasyster ska kunna ta över hans plats!

Nervös och peppad till 1000!! Väntat länge på denna tid men jag är tillbaka för och kämpa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0