Sommar 2013

Sommar 2013 kommer bli spännande, läskig och intressant..
 
Det är Falsterbo om 2 veckor med mina kalaspinglor till vänner <3 kommer bli så roligt, galet och soännande haha jag tror veckan bjuder på helt oväntade och crazy händelser.
 
Sen har jag en extrahäst denna sommar oxå, för två år sen var det ju Ferros Dponnyn till försäljning, förra året var en lugn sommar med hästar över lags. i år slår vi till med en extra häst närmare bestämt May Day, en skimmel valack som i vanliga fall bor gustavsberg, går lite lektioner men ägs av Ulrika Ericsson.
 
Han kommer gå på bete i gustavsberg och jag ska rida honom lite lätt under sommaren så han är igång till i höst.
Ska bli kul och spännande det med, men mest nyttigt då jag kan trimma dressyr och min sitts å liknande på honom då han är välutbildad och duktig.
 
Sen tror jag det kommer bli mycket förändringar i mitt liv över lags denna sommar, men om vad det kommer jag skriva när det händer.. men det kommer nog bli jobbigt men när jag kommer ur det och ändringarna är gjorda så kommer jag nog vara lättad och glad över besluten. men som sakt det är nu dax för ett nytt steg i livet


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0