Bakslag

Idag har jag bakslag..

Fick gå hem från arbetsträningen då jag var tom på energi, kroppen bara ville inte vara med. När man känner att man vill lägga sig ner i en hög och inte resa sig. Man vill lägga sig i soffan och bara låta en dålig film rulla på tvn utan att ta in vad den handlar om bara låta världen passera utan att fundera på vad som händer..

Jag tog i lite för mycket igår och det straffar sig idag. Det som är bra är att jag arbetstränar och jag är sjukskriven så jag har möjlighet att gå hem och ta det lugnt.. 

Jag tror att bakslag är bra även om jag just nu känner att jag vill återgå till ett normalt jag.


Jag och Milton chillar i soffan 



Kommentarer
Nina

Nu har jag inte kommenterat på länge !!! Läser gärna din blogg för mitt i det jobbiga så tycker jag att det finns en positiv och glad tjej som med sina härliga hundar gör livet så bra som det går. Visst är det jobbigt många gånger och man har bara lust att lägga sig ner och dra täcket överhuvudet och aldrig mer titta upp. Som tur är så gör man det och även du min vän. Häng i, livet är full av överraskningar och lycka !!!!

2013-11-07 @ 17:43:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0