..

Går ju halv bra och blogga...

Igår hade jag kbt behandling i grupp men andra unga adhd tjejer.. första 2 timmarna var ok men sen tappade jag intresset lite timme nr 3.. Men jag ska ge det en chans och hoppas på att bli mer motiverad..

Idag har jag hopptränat en ponny 

Det gick kanon bra, han hoppar väldigt bra för och vara av tyngre modell! 
Super roligt att få rida lite och hoppträna.


Nu ska jag gå och lägga mig så jag kan gå upp jätte tidigt i morgon ;) får typ gå upp kl 5 och redigera bilder eller något liknande fram till 10 då åker jag till Nykvarn för träning och sedan blir det nog att vila lite innan avfärd därför går kag upp tidigt så jag kan sova en stund mitt på dagen... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0