trött

jag är så trött på falska människor, vänner och bekanta. De finns fan överallt runt mig, de som ena stunden står och pratar ill om en människa som 5 min senare dyker upp och då är man så bra kompisar.
 
V I D R I G T säger jag bara. dessa människor känner jag och umgås jag med å man kan ju börja fundera på varför, jag är fan hellre ensam varg än och har falska kompisar. så jävla upprörd, nästan som om jag vet att jag är knivad i ryggen..
 
jag är redan ltie ensam varg och jag tror det är för att jag säger vad jag tycker, tycker jag någon beter sig skit ja men då säger jag det och många har nog svårt och ta det att jag är rak och ärlig. men hallå lilla landet falukorv där allt ska vara så perfekt men man kan oxå ha massa åsikter om allt och alla när personerna inte är där och sedan när de kommer så är allt sååå perfekt och man är sååå bra vänner och ingen vågar säga någonting.
 
sorry jag köper det inte längre. jag har ledsnat på falskheten, jag har ledsnat på och se på när någon pratar illa om en kompis och när den sedan kommer ja men då kan man glida runt som om inget har hänt.
 
jag kräks på falskhet och jag kräks på folk som inte vågar stå för sina åsikter utan måste stå och berätta dem för andra men inte direkt till den personen som det berör.
om man har problem med något så säg det då istället så det går och lösa eller så knip käften än och tala om för någon annan vad du tycker ill om en person eller vad den gör.
 
idag är jag på uselt humör för jag är så trött på falskheten som finns runt mig, jag tål den inte och jag accepterar det inte längre. over and out!
 
Jag tycker synd om er, att ni är så svaga människor som inte vågar stå för vad ni tycker inför de personer som kanske kommer ha ett argument emot er.
Våga visa lite styrka och power istället att här är jag och jag tycker såhär istället för att sitta tysta och låssas som nada och sedan vända ryggen om och ha en himlans massa åsikter om you name it..
 
eller något mer som stör mig det är när man passar att vara kompisar för att de andra inte har tid, den är oxå bra.. när de närmsta vännerna inte har tid då kan man plocka fram de där mindre viktiga vännerna för att man inte riktigt klarar av och vara ensam utan måste ha nån vän som backar upp än.
 
nä men usch jag är så neggativ känner jag.. men ah jag inser att jag nog ska bli ensam varg istälelt med mina hundar och skita i resten, jag går hellre ensam än med massa människor som är fega och pratar illa om varandra. jag har ingen glädje av de, eller de som ringer när de inte har några andra vänner för då passar det att umgås, lite som sistahands valet.
 
jag går ensam och ensam är stark!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0