Valp

Milton är världens snällaste valp! han är lugn och trygg i sig själv, går och lämna ensam hemma osv. Han är otroligt lugn och ha å göra med samt vill gärna vara till lags och gör allt för en godis..

Nu till något intressant!
Miltons kullbror Maddox letar ett eget hem nu då han tyvärr inte kommer kunna ställas på utställning så har uppfödaren valt att sälja honom istället.

Om du går i valp tankar men inte är så utställnings intresserad så finns det en perfekt valp! Mentaliteten på denna kull är så guld värd, alla borde få ha en valp ur denna kull så hade jag haft tiden tror jag att jag köpt honom oxå och haft tre hundar för så lätt är Milton att ha och göra med..

Jag vill verkligen hjälpa denna lilla rara kille att få ett bra hem så om ni vet någon som söker en glad och trevlig tränings och familje kompis så finns han redo att flytta, rumsren och van att vara lite ensam.

Bägge föräldrarna har jakt meriter så det är en arbetande hund för den som vill göra det. Vaccinerad och klar.

Hör av er till mig vid intresse 

Maddox 6 veckor 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0