Alltså

Att folk har tiden att lägga på att fundera på vad jag gör och med vem och sedan diskutera detta med varandra om det kan va så eller inte..

Bjuder på det men förundras ändå att vissa inte öppet frågar mig om saker utan måste fråga en annan gemensam vän om vad jag gör och med vem så får den i sin tur fråga mig..


Allvarligt vi är väll vuxna människor ibland iaf och jag bits inte och ok jag tycker en fråga eller liknande är för närgången så säger jag väll ifrån men att nån ringer mig och frågar för att tredje person har frågat och nu undrar de båda vad som försegår och det försegår ingenting! Just saying over and out... 

Milton har fått varit på valpkurs hos Nina idag och han skötte sig som vanligt på kursen.. Jag som ville att han skulle visa sig från sin busiga sida men icke Milton är en såndär "kursdum" hund han gör ally exemplariskt när instruktören är med och så kommet man hem så är det lilla busfröet tillbaka.

Ibland glömmer man bort hur mycket det krävs att ha en valp, man ska passa den 24/7 och det händer grejer konstant när de är vakna som de ibland inte får göra och jag har glömt om Lucas någonsin varit såhär men han var säker det bara att jag förträngt det..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0