Anmäld

I morse anmälde jag till det mesta :)

Det blir Mjölby, jälla, Norge, Åre, stora Stockholm och My dog... Väntar på att min uppfödare ska bestämma vilka dagar vi ska till Helsingfors och så så måste jag hitta hundvakt till Milton när jag åker till Helsingfors, Madde är ju gravid så hon kanske inte orkar ha Milton när jag är där..

Sen är den utställningen på vecko dagar så mamma och pappa som annars är hundvakt jobbar ju... Måste hitta nån vänlig människa som orkar ha en valp i ett par dagar och som är hemma eller kan ha med sig honom på jobbet men det är ju i december så ett par månader dit så någon borde jag kunna hitta tills dess! När stora Stockholm går borde mamma och pappa kunna ha Milton.


Jag har varit ute på en liten promenad i solen och nu ligger hundarna med varsit ben och jag ska kolla lite på "Bron" serien :) 
Det kanske blir träning på söndag, i morgon är det iaf Km på Claudia 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0