Dagen

Inledde dagen med att bli väckt av Milton, trodde han ville kissa men när han varit ute och kissat så fortsatte han och pipa gick upp igen och hm han höll tydligen på att hungra ihjäl kl 6 på morgon och behövde frukost omgående!! När han fått den så gick han och la sig igen.. Knäppa lilla hund, ingen av mina tidigare hundar har varit morgonpigga i den bemärkelsen att maten ska ges på samma tid varje dag och då kl 6... Nåväl jag somnade i soffan en stund och sedan åkte jag till läkaren för att få intyg från honom..

Har idag ridit 2 ponnyer och skrittat storhästen. Ena ponnyn reds ut idag med och den andra red jag i ridhuset, har hittat min favorit ponny nu helt klart!

ska kolla med chefen när hon e tillbaka från semestern om jag får rida han igen :) så sjukt söt ponny men med lite attityd precis i min smak!  

Efter det blev det middag hemma hos Madde och Rickard då vi har fint besök från Åre! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0