...

Igår red jag lite bommar och och tog några språng på Claudia och hon var väldigt fin och lyhörd!

Fina lilla häst :)

Efter det så blev det tisdags mys med Julia och Viktor.
Vi åt middag tillsammans och flamsa lite.


Idag har jag jobbat lite och sedan har jag varit på hund träning med Lucas och Milton.
Milton fick bara gå passiv och Lucas var med i början sedan var han så stissig och stressad att jag la honom för sig själv, han får helt enkelt inte vara med mig när han är sådär stressad och stissig.
Han får vara med mig när han är lugn.

Vi skickade på linjetag i början och det gick inge bra han gick inte på raka linjer och hm ja mest körde sitt rejs. Kopplar inte på näsan utan bara springer. Samma sak med en markering fick till slut göra en dirigering av den.

En sämre träning faktiskt. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0