Ledsna

Har tröttnat på alla de som ber mig vakta deras djur och hjälpa dem med fodringar, utsläpp m.m för när jag ber om hjälp kan ingen hjälpa till. Ingen kan vakta nån av mina hundar när jag ber om hjälp.

Givande och tagande. Man kan inte alltid köpa mig med pengar utan ibland krävs det att ge hjälp tillbaka är viktigare!!!

Trött på dessa människor och de är många.. så idag sa jag nej till en sån fråga för jag har tröttnat. 

Be mig inte om att jag ska ta en fodring, vakta en häst/hund om du inte kan tänka dig att hjälpa mig tillbaka! 


Kommentarer
Nina

Det kan jag förstå !!! Själv hjälper jag inte så mkt längre, tyvärr blir det så... :(

2013-10-25 @ 15:59:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0