Motivation

Min motivation är i botten framförallt de dagar som står ombokade. Jag hade en sån dag igår och allt blir tungt och göra man orkar inget inte ens ställa in saker i diskmaskinen, även de enklaste sakerna blir plötsligt lika jobbigt som att gå till jobbet en fredagkväll....

Idag har jag saker planerat och mår genast mkt bättre. Jag tror att ingen människa mår bra av att göra inget, hade jag inte haft hundar och hästintresse hade jag nog legat helt apatisk nu, varit riktigt sjuk... Tack vara den måste jag gå upp, måste komma ut i skogen.

Jag måste få börja ha något att gå till varje dag, få rutiner igen och känna att jag behövs i samhället. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0