Planer

Planer för hösten är att ev starta WT 19 oktober i träskaten

åka på ssrk ungdoms träning 26 oktober och 27 oktober åker jag vidare till Mjölby med båda hundarna för utställning.

Sen är det 9 november frk flatshow på jälla med båda hundarna utställning.

16-17 nov är jag i Norge på utställning med bara Lucas 

23-24 november åker vi till Åre med båda hundarna på utställning

8 december är det utställning i stora Stockholm med Lucas 

13-15 december är det Helsingfors med Lucas utställning

Sen i januari blir det såklart My dog med båda hundarna i Göteborg! 

Varför det bara är Lucas på vissa utställningar har med och göra att Milton är för liten för vissa utställningar :/ så då får man leta hundvakt åt honom när man åker bort...

Madde och Rickard ska iaf passa honom när jag åker till Norge så det känns tryggt att han får vara där..
Madde är min högra hand när det gäller hundarna i första hand vill jag att 
hundarna är där då dom är vana vid henne och Rickard så känns alltid lite lättad över att de kan vara där :) sen åker gärna Madde med på utställningar oxå så på Åre utställningen åker både Rickard och Madde med mig å hundarna på utflykten tror även hon åker med 9 nov och till stora Stockholm 

Nå väl nog om höstplanering 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0