Söndag kväll

Att ha notis på mobilen att Nina kommentarer gör mig himla glad :) 

Nina bor i Göteborg och vi har fått kontakt genom hundarna hon äger oxå 2 Explicit hundar och förra året på My dog fick jag bo hos henne å snart får jag åka dit igen med hundarna och bo där så himla snällt!! Bästa med hund och hästvärlden att det finns ingen ålder utan ett gemensamt brinnande intresse! Det tycker jag är så fantastiskt!

Så Nina önskade vi bodde närmre kunde träna hundarna tillsammans och åka på hästtävlingar oxå :)

Ridit en 4åring på kvällen och pussat på Claudia lite oxå såklart min nya stjärna eller ja Kickis häst som jag får låna..




 


Kommentarer
Nina

Kul att du blev glad ! Tänk så enkelt att göra någon glad :) ja jag önskar att vi bodde lite närmre varann så att vi kunde träna hund tillsammans och att jag ibland kunde få andas lite hästlukt och inte bara hästbajs i Peppans mun :(

2013-10-14 @ 19:32:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0