Sorry

Sorry att jag  inte gjort inlägg som jag lovat.. Får bli lite till helgen istället!

I morgon kommer jag nog låsa upp igen :) och sen om ett par dagar kommer jag kunna berätta mer vad som händer med livet..

Men det vänder nu! Livet vänder nu och det blir bättre vilket känns så lättat! Jag känner mig så befriad och att jag sakta men säkert kommer jag blir bättre, må bättre och bli starkare igen! 
Livet blir bättre och idag sa kvinnan på försäkringskassan att hon var imponerad över mig, en förebild för unga sjuka! Det värmde i mitt hjärta och i mitt självförtroende. Jag ger mig inte och jag motbevisar det berörde henne. Jag kan och jag är villig och bevisa att jag gör det oxå! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0