Tiden

Tiden lite rinner iväg nu när jag äntligen har något att göra! Roligt för mig och trist för er kanske...

Idag har jag ridit lite det ingår i mitt jobb att ibland rida lite på ridskole hästarna! Jag sätter igång en 9årig vallack efter skada har dock inte ridit han idag, rider ut en ponny och även på kvällen ridit lektion på två ponnyer så idag blir det lite tid i sadel oxå för ovanlighetens skull!

Hundarna har gått in för att grisa ner sig så mkt se kan efter utställningen ;) haha de hatar och vara för rena tror jag årstiden hjälper ju inte direkt till om jag ska vara ärlig... 


Det blir Camilla som ska vakta Milton när jag åker till finland med Lucas :) känns toppen att han kan vara med någon han känner och få vara i stallet då det är hans normala rutin att vara där nu. Jag gillar när hundarna får vara med folk de känner i sin vanliga rutin och miljö så att han får vara i stallet med Camilla när jag och Lucas åker känns toppen bra faktiskt! 

Hm händer inte så mkt mer här. Om en helg blir det utställning igen denna gång i jälla sedan nästa utställning är Norge och efter det Åre :) 







Kommentarer
Nina

Heja heja er !!!!

2013-10-29 @ 22:28:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0