Träning

Idag blev det enkel fågel träning med Lucas, jag la ut fåglar en skata, en mås och en and utan att han var med sedan tog jag ut honom och tyvärr fick jag inte stopp på honom utan han for iväg och olösligt kom han farande med måsen och jag kan inte fya honom pga att jag haft problem med fåglar..

Jag berömde honom la tillbaka måsen och skickade ut honom på ett sök sen och han hämtade in alla utan prolem sedan fick han två markeringar och det gick hur bra som helst funderar på att anmäla honom till ett prov men det går nere i skara men då får jag bo hos Mathilda innan start :)

Känns som jag verkligen vill ha ett pris innan året är slut för han kan ju om han bara tog allt vilt så hade vi fått en 1a för han är så tränad nu! 
 

Sen fick Milton hämta dummys men han är ju sådär på och lämna tillbaka man får muta med godis så jag låter inte honom apportera så mkt.

Sen fick Lucas köra stopp signal och han gjorde det såååå bra!!! Duktiga hund 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0