Trött

Trött och lite mörbultad efter en tävlings dag!

Började morgonen med att glömma kavajen.. Så fick vända hem och hämta den så blev jag lite stressad men så är det att vara jag.

Första klassen var jag nervös över, målet vara att komma runt på ett eller annat sätt och det gjorde vi med bravur!! Vi hade 4 fel i tävlings debuten :)

Rev hinder nr 3 pga slarvig och lite för högt tempo men annars tuffade hon på som en klocka!!

Klass nr 2 gjorde jag något som jag inte borde gjort, jag från gick min plan och uppladdning som jag alltid har på vilken häst jag än tävlar på.. Jag ska inte hoppa fram till klass nr 2 för det blir aldrig bra! Aldrig! Men så sa ägaren till hästen att ta något språng innan du går in och det blev pannkaka och stress så med ett språng där vi rev hela hindret så fick jag gå in med det i ryggen med henne och vad händer på banan? Hon blir osäker och står emot som tusan! På hinder nr 5 gör jag sedan en avsittning flyger in i hinderstödet och sedan rakt in i väggen å så var den lagritten slut för min del.. Riktigt tråkigt men så var det :( jag reste mig snabbt och klappade på Claudia och gick ut..

Det var inte hennes fel att det blev såhär utan totalt mitt fel! Jag ska gå på min känsla och min rutin för hade jag inte hoppat fram hade jag haft kvar känslan från klassen innan och hon hade hållt modet uppe.

Nå väl jag tar med mig första klassen som ett positivt minne och raderar det andra med bara en påminnelse om hur min rutin ska vara!





Sen åkte jag hem duscha å sedan åt jag middag med Camilla och Julia! Mysigt att avsluta en söndag med dem :)

Nu måste jag sova för i morgon börjar jag arbets träna och ska nu sagta men säkert ta mig tillbaka mot arbete! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0