Dålig

Dålig på å uppdatera..

Igår började dagen med en galopp på ängen med Mulle!
Han kändes mer avslappnad i halsen och började få fram näsan dock blir han seg med bakbenen då så det är verkligen en balansgång.

Sen åkte jag med Totta till Sollentuna och efter det tog vi lunch hos per på stora skuggan.. Super mysig dag helt enkelt! 


Idag har Milton börjat på valpkurs för Nina på Lyckliga hundar!
Vilken stjärna han är, så enkel och följsam trots han är inte ens 13 veckor än!! Hallå som vanligt är mina hundar yngst på kurser, så är det alltid om jag får klappa mig skälv på bröstet lite.
Nina använde dessutom Milton som visnings hund till alla nya moment han är som sagt snabb att lära!

Sen vilade vi lite jag var trött och sov mitt på dagen sedan åkte jag in till stor staden ock gick på ringträning med Lucas som skötte sig super! Kanske kan bli bra på utställning oxå om jag bara lägger ner lite tid och intresse på det :) vill åka på utställning nu och testa det jag lärt mig!



Kommentarer
Nina

Ja men jag har varit så dålig på att kommentera !!! Får verkligen skärpa mig !!! Såg filmen när Milton var ute med hästen, så söt och duktig han är :)

2013-09-12 @ 18:20:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0