mat..

Allvarligt för ett par år sen led jag av ätstörningar, åt knappt något å vägde inte så mkt.. fick gå på behandling för det för att komma ur det..

just nu äter jag ungefär lika mkt som då och jag tror jag ska dö nu, jag är så hungrig, tänker bara på mat och choklad å vill att måndag eftermiddag är här nu så jag kan äta maaaat igen!

tänk ändå vad man kan göra med hjärnan, vad man kan intala den och få den att gå emot en naturlig sak som just äta. Nu vet jag att jag inte får äta men är så hungrig men när man har ätstörningar stänger man av den känslan och äter inte för att man inte är hungrig och jag vet det är ett beroende i sig att inte äta.. men ja hjärnan är verkligen ett kapitel för sig och hur den fungerar.

Just nu tänker den på mat :)
För ett par år sen tänkte den på hur man skulle komma undan mat.

Lilla hunden har fått åka med mamma å pappa till landet och Lucas är med mig vi ska träna skott i morgon och apportera fågel, håll tummarna att han vill bära fågel nu <3 så rädd att han ska tycka det är obehagligt efter sitt halsont :( för vi kom med på jaktprov om en vecka så måste kolla och testa även med skott så han går fot osv..

Var hos rikard i veckan och tränade skott och fotgående bara å alltså det fotgående jag hade kunde få en blind att bli berörd fina lilla hund vad han kan ibland <3

nä nu ska jag nog lägga mig i soffan, dicka ett stor glas oboy så jag blir lite mätt i morgon börjar den värsta pinan då får jag bara dricka drycker som är genomskinliga typ te och redbull är min räddning i morgon.. idag fick jag iaf dricka mjölk det är ju lite mättande


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0