Motivation

Man kan nog genomskåda att min motivation just nu inte är så bra och då skriver jag inte så mkt..

Jag vill ju använda denna blogg för att peppa folk och få andra att fortsätta kämpa, tänka och tro på sig själva och sin träning.

Jag vill dela med mig av mina motgångar och framgångar men orken till det just nu är svår att finna.. Man måste hjälpa sig själv först innan man kan ge hjälp och energi till andra. 

Jag tränar mycket med hundarna just nu, det är där jag finner glädje och lycka. Det är där jag kan andas ut från allt annat som måste göras eller ska göras. 

Jag ska ändå försöka fortsätta skriva om träning med hundarna och hästarna här för och hålla bloggen vid liv! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0