Påväg

Roadtrip till Gnosjö och umgås med en av mina bästa vänner! Amanda och jag bodde och jobbade ihop på Amcamp för 2 år sen 

Vi är så olika egentligen men har samma humor :) Amanda är lugn och tänker igenom saker jag är mer vart och gör saker direkt! Vi väger upp varandras positiva och negativa egenskaper.. Om Amanda varit kille hade vi nog levt tillsammans ;) 

Jag ska även träna där oxå för något så otroligt så lärde jag känna Alexandra som bor där innan Amanda, Alexabdra har 4 Flatterhaft hundar och Lotus som jag hade kom från Flatterhaft så vi lärde känna varandra sen träffade jag amsnda på Amcamp och hon sa då att min granne har 4 st såna som Lucas å tillslut lista vi ut att det va Alexabdra :) så jag ska träna med Alexandra och Cristian innan jag åker hem 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0