Ringträning

Denna dag flöt oxå på i takt..

Tömde skåpen i stallet och det gjorde ont.. Jag tog ner hennes skylt från skåpet och det slog till i hjärtat hon är inte min mer och jag kan inte ångra mig.. Ah vissa saker i livet gör ont och kommer göra det en längre tid..

Sen åkte jag hem till Totta och hade hand om hennes hundar tills hon kom hem från sjukhuset! Hon slipper operation vilket vi är glada för..
Jag åkte sen till vc för att få ut värktabletter har så ont nu dagligen att de behövs.. Så idag avstod jag från att rida men får se om jag rider något i morgon.

Sen va jag på ring träning med Lucas skriver mer om det i morgon när jag sitter med datorn



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0