trött..

Jag har verkligen varit trött i dag, sov lixsom middag mitt på dagen och det var länge sen jag gjorde det! men om min kropp behöver det så gör den det å jag måste lyssna på den då.
 
Milton har varit på valpgrejen men han var trött han oxå.
 
Sen åkte jag och red Mulle samt Cartan. Mulle var super taggad idag i början fick man inte kontakt med honom utan fick bara försöka trava fram så man kunde börja galoppera å bralla iväg.. sen när jag galopperat ett en stund började han lugna ner sig och man kunde börja påverka honom och rida honom ordentligt i både galopp och trav
 
skrittade ut på Cartan och mötte älgarna haha så sjukt läskigt men Cartan va snäll..
 
här kommer några bilder från helgen:
 
 
 
 
 


Kommentarer
Mira

Nej vilken söt valpis :)

2013-09-18 @ 16:08:39
URL: http://miraedlunds.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0