utställning

idag har vi som sagt varit på solvalla och ställt ut Lucas.. vår ring började kl 11 vilket är sovmorgon :) haha
Det hela gick otroligt fort var klart på 45 min och sen kunde man åka hem typ vid 12 så kort och snabb dag..
 
vi fick med oss ett excellent hem och en 4e plats så jag är nöjd, förstod på de andra som ställde så var hon otrligt snål med excellent så jag är verkligen glad att jag fick det med mig hem..
nu ska jag blicka framåt och i morgon blir det specialsök med Nina och sen ev på onsdag ska jag åka på ringträning för att just öva med Lucas att stå fint och springa bland andra hundar då han tycker det är lite jobbigt och blir ltie spänd..
 
Nästa helg är jakthelg och det ska bli toppen roligt!
 
försöker fylla på livet med roliga saker och försöker hitta tillbaka till mitt glada jag igen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0