Återförsäljare

Jag har fått ingå i en kompis säljteam för Forever.
 
Forever är ett ledande företag med försäljning av Aloe Vera:
 
 
 
 
 
 
Jag har precis börjat och just nu håller jag på och lära mig allt om företaget, produkterna och hur man gör produktinformation.. Så jag letar efter folk i min närhet som vill hjälpa mig att träna på detta utan köpetvång :)
 
Jag själv kommer ge mig och mina hundar Aloe Vera i maten, kommer använda deras hudsalvor samt pälsglans på hundarna till att börja med..
 
Vill du ha Aloe Vera produkter, vill ha en presentation om Aloe Veras alla möjliga produkter för det finns från gele till smink. så maila mig på [email protected]


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0