I am back

Vilka motgångar jag får i livet, jag undrar ibland vad jag varit utan mina motgångar.

Jag är jag och med varje motgång lär jag mig att bli mer trygg i mig själv fast ibland önskade jag att jag kunde få lite lugn och ro i livet..

Dessa dagar när jag testas extra mycket inser jag vilken makt mina hundar har mot mig, hade jag inte haft dem hade jag haft svårt att kliva upp. Jag hade nog aldrig bytt kläder och tagit en promenad 8 på morgonen.. Tack vara dem att de väcker mig och talar om för mig att jag betyder mycket för dem och att jag måste hjälpa dem är en viktig uppgift..
Tack älskade hundar för att ni finns i mitt liv, hjälper mig att leva i nuet och att vi är starka ihop!






Kommentarer
Nina

Kul att läsa att du är tillbaka !! Ärligt talat jag vet faktiskt inte vad jag gjorde innan vi skaffade hund 😃.

2014-02-10 @ 14:51:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0