skriva bok..

Börjar fundera på om jag ska skriva en bok.
 
En bok om hur man reser sig efter mottgångar och när en mottgång kommer så kommer den väldigt sällan ensam.
Den bittra sanningen om hur samhället är uppbyggt och hur lätt man kan hamna utan för det, hur lätt man kan få marken man går på att försvinna.
Hur man torkar tårarna och skrapar bort skiten på knäna efter fallet i och sedan plåstrar om sina blödande händer för att sedan kunna gå vidare.
 
Hur man bryter ihop och sedan gå vidare.
 
Jag verkar ha dragit mig till livstil som verkligen och gjort mig utsatt för att kunna bli överkörd, varit blåögd och väldigt lojal.
 
Hur jag kämpar och hur jag hittar styrkan igen efter att ha mått dåligt eller blivit utsatt. Hur man orkar fortsätta när vänner vänder dig ryggen och till och med försöker förstöra för dig.. det är då man måste hitta den där inre styrkan att klara sig och kämpa utan att få resultat tillräckligt fort..
 
Nu är jag sådär att jag inte ens längre vågar säga meningen jag tror det vänder nu för det kan lika gärna vara så att i morgon när du går ut så startar inte bilen tex.
 
En bok för vad du kan bli utsatt för, hur du ska förhindra dessa händelser och om man hamnar där så hur hittar man kämpar glöden och var kommer styrkan ifrån?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0