Tränat

Idag har vi tränat igen!

Först la jag ut två dummys som Lucas skulle komma ihåg.

Vi gick sedan och jag la ut en dummy och skickade som ett linjetag, blåste stop och sedan kastade störning och efter det skickade på ut. Vi nötte det kanske 10 gånger :
Sedan gick jag tillbaka och skickade som ett linjetag på dummysarna vi la ut i början det var säkert 250 meter jag skicka ifrån och han sprang rakt ut och hämta den första utan prolem.
Den andra var något svårare men han löste det oxå.

Sen fick Milton hämta lite markeringar dock så fick han träna på sitt stanna kvar innan han fick hämta. Det gick bra.


Lucas har även gett blod idag på bagarmossen, han älskar verkligen att åka dit för då får man köttbullar.. Å favorit fodersäck får man oxå med sig hem när man gett blod 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0