Jag är

Jag är den där tjejen som glömmer saker, den där tjejen som säger saker utan att tänka till innan, jag är den där tjejen som kan shifta snabbt i humör från glad till jätteledsen, jag är den där tjejen som jobbar mycket snabbare än alla andra men plötsligt faller, jag är tjejen som har koll på allt men sen bara brister det. Jag är en tjej med dålig självkänsla men folk tror jag är stark.

Jag är en tjej med adhd som kämpar varje dag för att klara ett samhälle som inte är anpassat för att kunna vara annorlunda.. 
Jag känner ibland att jag vill ha en skylt runt min hals där det står att jag har adhd och hur bra jag är om jag får rätt förutsättningar.. 
Jag kan ge så mycket men får aldrig chansen till rätt förutsättningar, jag dras till lösningar som gör att misslyckas.

Men jag är jag 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0